Thursday, July 29, 2010

eyes' tapping tap tap.

i feel sooooooo tired today.oh azab sangat!hawaii sgt tdo pepagi, i cannot even open my eyes this morning.but it was then terganggu and i had to bukak jugak mata as i realized i ddnt read anything on partnership,yes cls sir john chua ppl, sila tampar saya sbb mls.fb sempat pulak kau khatam eh.oh well, cara orang bijak pandai belajar kan =..='

during insurance cls, how i wish faizal tahir came with his superman style and fly me to the moon or at least to cafe c1.i need to eat ppl, lapar sgt.ok done with merapu part, yes i was so sleeeeepy and i wish my classmet tak tgk my face during that period.muka syes macam nak begadoh dgn org,jenis jenis muka-eh jangan ganggu aku,debik kang-kind of thing.

seriously, i want this to stop.tak nak dah tdo dlm cls.tak nak dah tak fokus.tak nak main2 dah.tak nak berangan dah.tak nak tgk beg clsmet yg cantik2 sedangkan my bag dah koyak rabak,tak nak tgk baju org dah sb baju sendiri dah lusuh, tarak ada duet nak beli baju baru sob sob, tak nak sembang gelak kuat dah,tak nak curi2 mkn dlm cls,tak nak tak nak semua!mira nak focus!

*sedut angin delima* yes i can do it!hehe :D

ps:homaigosh i never knew that ada lagu "this song is for mira" by shizuka,our local band.haha i took it as a joke when my friend said that he got a song for me! and its for mira.rasa macam nak sepak je sb egt buat joke yg mmg tak lawak tuh.but when i google,yess mmg ada! haha and even omputih pon ada sing lagu "this song is for mira". femes ai!timaseh timaseh *waving to the republic please*

No comments:

Post a Comment

u r awesome! :D